vrijdag 14 november 2008

Kist Dicht!

Vorige week heb ik de dek- en grondplaat op mijn kist gelijmd. Altijd heel veel gestress, dat lijmen, ik moest in totaal twaalf klemmen en lijmklosjes op m'n kist zetten om de boel vast te zetten.
Maar het is wel mooi geworden. Daarna kon ik beginnen met de sponningen op gelijke hoogte schaven met de platen:

Dat heb ik inmiddels gedaan, en kon ik vandaag de deksel loszagen van de romp. Erg spannend, maar het is gelukt! Morgen volgen daar wat meer foto's van, misschien zelfs wel met al een scharnier erin.....
Nu nog even het resultaat na het lijmen:

2 opmerkingen:

JelgerW zei

Hoi Joris, leuk dat je een blog hebt gemaakt, dan kan ik alles een beetje bijhouden. Mooie kist! Neem je wat je maakt mee naar huis, of blijft het voorlopig op school staan? Update maar vaak, ik zal elke dag wel even kijken of er iets nieuws op je blog staat.
Groetjes uit Curacao,
Jelger

Maarten Das zei

Hey Joor, ik heb je blog in m'n favorieten gezet :) Mooi werk!
Misschien kun je hier en daar nog hyperlinkjes maken bij de vaktermen (deuvels, inkrozingen, etc)?