dinsdag 11 november 2008

hamer 2


Dit is de hamer die ik gewoon volgens de lesmethode heb gemaakt.

De kop is van steenbeuken, vond ik zelf een erg mooie houtsoort, de steel van essen. De deuvels zijn met een proppenboor uit een stukje afvalhout geboord. Wat dat voor soort was weet ik niet, maar ik vermoed noten, omdat dat ongeveeer de enige donkere houtsoort is die we hebben op school.

Deze hamer gebruik ik niet. Mijn andere hamer werkt prettiger, dus deze ligt mooi te zijn in mijn woonkamer.

1 opmerking:

Christien zei

Hai Joris, ik heb je weblog al wel eerder bekeken maar nog geen reactie geplaatst, bij deze!
Erg leuk om op deze wijze te zien en lezen hoe het je op school vergaat.
Thema 1 ging vlot, je leert snel en weet goed waar je de nodige informatie vandaan moet halen. Ik ga gauw verder lezen...